18 Şubat 2014 Salı

Makyaj Bazları ve Kullanışları

 

Hepimiz makyajımızın gün boyu kalıcı olmasını isteriz. Günün yoğun temposu sırasında makyaj tazelemeye vakit bulamayabiliyoruz, dolayısıyla nekadar kalıcı olursa makyajıımız, bizim için okadar iyi. Malesef bunu sağlamak makyaj bazlarının yardımı olmadan biraz zor. Makyaj bazları nemlendiriciden sonra, kullandığınız makyaj ürününden(fondöten, pudra, patakrem) önce uygulanır. Bazı uygulamaktaki amaç, cildi pürüzsüzleştirerek makyaja hazırlamaktır. Bu sayede makyaj ürünlerinin sağladığı daha doğrusu sağlamaya çalıştığı pürüzsüz görüntüye engel olan gözenekler doldurularak istenilen elde edilmektedir. Tabiki hangi makyaj bazını tercih ettiginiz çok önemli, hepsi istenilen etkiyi yaratmayabilir. Bizde yardımcı olmak için kullandığımız makyaj bazlarını sizin için değerlendirdik.

The Balm Face Primer:

  Balm'in tüm ürünlerinde olduğu gibi makyaj bazınında ambalaji çok tatlı. 30ml ve açıldıktan sonra kullanım süresi 6 ay. Çok yumuşak bir dokusu var, ciltte de aynı etkiyi yaratıyor. Çok yumuşak ve pürüzsüz bir cilde sahip olmanızı sağlıyor ve gözenekleri doldurarak istenilen etkiyi yaratıyor. Ayrıca uzun saatler makyajın kalıcılığını sağlıyor, özellikle allığı tazelemenize hiç gerek kalmıyor. Fakat tek sıkıntı biraz yağlı bir yapısının olması. İlk sürüldüğünde ciltten yağın etkisi fark edilmiyor fakat günün ilerleyen saatlerinde özellikle benim gibi karma cilde sahipseniz t bölgenizde parlamaya sebep oluyor, malesef. Yağli ciltler içinde ayni etki geçerli diye düşünüyorum. Fiyatı 32 lira fakat Gratis'teki indirimleri takip ederseniz çok daha uygun fiyata alabilirsiniz, ben %40 indirimdeyken almiştim. Ürünü resimde gördüğünüz kadar kullanmanız yeterli, tüm yüze yetiyor. Ürün bence amacina uygun, fakat parlama sıkıntısı beni tekrar kullanmak konusunda düşündürüyor.





SVR Lysalpha Matifiante Crème

    Bu ürün dermotoloğumun tavsiyesiyle t bölgesindeki nem dengesini saglamak icin aldığım, nemlendiriciden sonra sadece t bölgesine uyguladığım bir üründü. Fakat dokusunu çok beğeniyordum ve üzerinde makyaj bazı olarak kullanıma uygun olduğunu okuduğumda başka bir baz yada nemlendirici kullanmadan uygulamaya başladım. Ürünün en güzel yanı 3 güçlü etkiye sahip olması; nemlendirir, parlamayı önler ve makyajı sabitler. Belki de okuyunca üç etkiyi de sağlaması zor diye düşünebilirsiniz ama gerçekten de çok başarılı. Fondötenden önce tüm yüzüme uyguluyorum ve gün boyu hem nemlendiriyor hem de makyajımın kalici olmasını sağlıyor. Yine bu ürünü de çok küçük miktarda uygulamanız yeterli. Fakat ayrıca nemlendirici kullanmiyorsaniz biraz daha yoğun şekilde uygulayabilirsiniz. Ürün bittiği zaman tekrar almayı düşünüyorum. Yüz temizleme jelini de kullandığım SVR markasından çok memnunum. Ürün  40ml ve açıldıktan sonra 1yıl içinde tüketilmesi gerekiyor. Fiyatını tam olarak hatırlayamıyorum fakat biraz pahalı. Ancak çok uzun süre kullanmaya yetiyor, ve tabi 1yil kullanım süresinin olması da cok büyük avantaj tabiki. Üründen çok memnun kaldım, şiddetle tavsiye ederim:)



Valentina Primer Base Trucco 

  Hem uygun fiyata alabileceğiniz hem de kesinlike performansından memnun kalacağınız bu bazın jel kıvamında olan dokusuna bayılıcaksınız. Yüzünüze sürdükten sonra cildiniz yumuşacık ve kaygan olacaktır. Buda bazdan sonra kullanacağınız fondoten veya herhangi bir kapatıcının uygulanmasını kolaylaştıracak. Ürün 25 ml dir fakat az bir miktarın tüm yüzünüze yeteceğini göreceksiniz. Fiyatı yaklaşık 6 TL civarındadır.Kullandığım en iyi ve en uygun fiyata aldığım baz diyebilirim.Hem bütçem hem güzelliğim diyorsanız gratise kızlaar:)










Biz FurbyEmotion olarak fikirlerimizi ve degerlendirmelerimizi sunduk, cildiniz için uygun olan ürünü seçip, mutlulukla kullanmanizi dileriz..:)

12 yorum:

  1. Merhabalar, bloğunuz hayırlı olsun :) Çok tatlı ve sade bir blog olmuş :) Hemen takibe aldım :) Ayrıca sondaki bazı merak ediyordum, iyi oldu alıp deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiiz:) çokk mutlu olduk:) bizcede deneyin memnun kalırsınız:)

      Sil
  2. Merhaba sizinde bloğunuz hayırlı olsun bolğuma yaptığınız nazik ziyaretiniz için çok teşekkürler Bloğunuzu izlemeye aldım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde sizin güzel ziyaretiniz için teşekkürederiz, bizde keyifle takipteyiz:)

      Sil
  3. Makyaj bazları merakım devam ederken sizin bloğunuzdaki yazıyla karşılaşmak ne hoş, güzel düşünceleriniz için de ayrıca teşekkür ederim, takipte olacağım ben de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinde güzel düşüncelerinizi duymak çok hoş, teşekkür ederiz:)

      Sil
  4. The Balm'ın bazını ne zamandır düşünüyordum.Bu yazıda da beni almaya bir adım daha yaklaştırdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz ziyaretin için:) yağlı bir cildin yoksa denemeni öneririz, sevgiler:)

      Sil